HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: David Dobrik

SURPRISING COUPLE WITH LIVING ROOM MAKEOVER!!

325235 ratings | 5849528 views
This surprise made their day.. i hope! Danny Berk: https://www.youtube.com/channel/UCDEeGdNQvkJa7EXNHCk-84w Drew Dirksen: http://www.instagram.com/drewdirksen Follow Reggie on Instagram: https://www.instagram.com/reggiecreations/?hl=en SUBSCRIBE TO JOE HE IS GREAT: https://www.youtube.com/watch?v=PFTAQj4YY9k&t=47s All the merch is 30% off here: https://fanjoy.co/collections/david-dobrik GO TO MY INSTAGRAM FOR MORE CONTENT: https://www.instagram.com/daviddobrik/?hl=en CHECKOUT OUR PODCAST WHERE WE TALK ABOUT RELATIONSHIPS: https://itunes.apple.com/us/podcast/views-with-david-dobrik-and-jason-nash/id1236778275?mt=2 ADD ME ON SNAPCHAT TO KEEP UP WITH OUR VEGAS TRIP: @Daviddobrik WATCH MY NEW HOUSE TOUR HERE: https://www.youtube.com/watch?v=C4yECzFCdZk&t=26s Comment how much you love our bunny if you read this!! ADD ME ON SNAPCHAT TO BE INVITED TO OUR HOUSE NEXT: @DavidDobrik Thanks for watching :) Throww it a like if you like throwing stuff! Turn my notifications on these to be the next shoutout!! Twitter: @DavidDobrik Instagram: @DavidDobrik Snapchat: @DavidDobrik Vine: @DavidDobrik Musically: @DavidDobrik Business email: daviddobrikbusiness@gmail.com Other people in the video: Liza- Twitter; @lizakoshy Instagram; @lizakoshy Snapchat; @lizakoshysnaps Alex Ernst- Twitter; @AlexErnst Instagram; @Ernst Snapchat; @AlexErnst Jason Nash- Twitter and Instagram; @JasonNash Josh Peck- Instagram: @shuapeck Twitter: @Itsjoshpeck Snapchat: @joshuapeck Scottysire- Twitter; @imnotscottysire Instagram; @VanillaDingDong Toddysmith- Twitter; @todderic_ Instagram; @todderic_ Zane- Twitter; @Zane Instagram; @Zane Snapchat; @ZaneHijazi Dom: Instagram/Twitter: @DomZeglaitis The Gabbie Show- Twitter; @TheGabbieShow Instagram; @TheGabbieShow Snapchat; @TheGabbieShow Corinna- Snapchat/Twitter/Instagram: @CorinnaKopf Bignik- Twitter: @BigNik Instagram: @RealBigNik Snapchat; @BignikVine Heath- Twitter; @HeathHussar Instagram; @HeathHussar Snapchat; @HeathHussar Seth - @sethfrancois Jonah Hill- Insta: @nickantonyan Brandon Calvillo- Twitter; @BJCalvillo Instagram; @BJCalvillo Snapchat; @BJCalvillo Matt King - Twitter/Instagram/Snapchat: @MattRKing Carly incontro- Twitter/Instagram: @CarlyIncontro Erin Gilfoy- Twitter and Instagram: goddess_eriu Snapchat: erin_gilfoy Jack Dytrych: Twitter: @BigJuicyJack Instagram: jdytrych22 Cailee: Twitter/Instagram: @CaileeRaeMusic Lindsey: @lindseygroll Julia Abner- Instagram; @JuliaAbner Elton Castee- Twitter; @EltonCastee, Instagram; @EltonCastee Meghan McCarthy- Twitter: @MeghanWMcCarthy Jcyrus snapchat: @Jcyrusvine .
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (6858)
David Dobrik (3 months ago)
Guys it’s 3 am and I’m about to go start recording my podcast!! Please follow me on Instagram lol Instagram.com/daviddobrik
Paola Martinez (3 days ago)
I LOVE how a commercial about reducing mass immigration played before the video when you are an immigrant
Zoie Williams (21 days ago)
David Dobrik is dom gay
kika aa (1 month ago)
💼😡😢😉😁😀😆😠😴😯😂😃😐😑😄😕😅😤
Krysha Villarreal (1 month ago)
i love you David...and now its time to pant the rooms hehe 😈
Skye 1234 (1 month ago)
David Dobrik I love how you use queen in most of your vids lol I'm a big fan of him and the vlog squad lol love your vlogs #getbackwithliza 😂
Karmyn Benson (1 day ago)
The song in the background is one of my songs I get to preform dor show choir!
Edwin Flores (1 day ago)
You should have let kyptoe paint the wall
anas comics (1 day ago)
DON'T STOP ME NNOOOWWW I'M HAVING SUCH A GOOD TIME I'M HAVING A BALL DON'T STOP ME NOW IF YOU WANNA HAVE A GOOD TIME JUST GIVE ME A CALL. ok ill stop. I love Queen
Marjorie Trundle (1 day ago)
At 3:07 trisha was being suchhhh a bitch but then when david said that clapback i was like LMAOOOOOOOO
Kerryann Fung (1 day ago)
Watching this in 2019🙋🏻
MeX3 (2 days ago)
I’m just sittn’ here going, “Why?” Not because of what David did, but because of the fact that his friends even got a wall that big considering they know who David is Also, 2019 anyone?
MarcoPlayz (2 days ago)
I was just listening to the queen music in the backround
Sandra Serrato (3 days ago)
David; well guess what Jason’s never gonna propose to you.. 😂😂😂 I love you
Morgan Jack (3 days ago)
Calm down and go drink your peroxide
Fariah Xx (3 days ago)
I swear I was just waiting for alex to blow the candles out
numberr088 (4 days ago)
The last bit reminds of a guy who told me he likes to be “humiliated”, he wanted me to tell him to do all kinds of nasty shit or whatever. I should’ve kept him, having a bitch looks fun🤣🤣
Valerie Flores (4 days ago)
Can i just say that David's Bitches are like really hot and the one in this video was so cute i just want to put him in my pocket😍
Samantha Morrison (4 days ago)
OMG QUEEN
Nada Aljamal (4 days ago)
MY BIRTHDAYYY 26/9 ❤️❤️
Milly Pak (5 days ago)
Instead of just him on the wall I want him to do the whole vlog squad
Slob_monkey Gaming (5 days ago)
Me and Vardon have the exact same birthday
Lillie Hanak (5 days ago)
QUEEN.
Krysandralyn Padill (8 days ago)
It’s funny how heath is barely in the vlogs but he’s the only one who calls David dav 😂
Melany Giron (8 days ago)
Alex looks fat
Ruby Kinsman (10 days ago)
0:44 is the best thing ive ever seen
Haley Hughes (10 days ago)
Alex😍❤
Kaiden Davis (11 days ago)
Imma racingcar passing byyyy
Michelle Ramirez (12 days ago)
David you put Trisha in her place, I like that 💀
sayen yu (13 days ago)
How do he have so much money ? It’s not only YouTube money I’m sure he has another job or business
Queen in the background is my favorite thing
chevyyify (14 days ago)
Fuck uuu
Reese Kane (15 days ago)
I really fucking appreciate David using Queen Dont Stop Me Now beech
Shooketh As Fucketh (15 days ago)
At 1:08 I love how how was so scared. That made him look really cute!❤😂 (I'm weird)
Addyson Nichols (16 days ago)
I just realized that Alex and dom live together without David.
Michael Newman (16 days ago)
where’s that mousetrap footage
ynw fiji (17 days ago)
Why does it look like lord farquad
Jeremy Coe (17 days ago)
Yes thats true well you better yake care of it better than your career whys that because that would be dead to wow that was fucked up hahaahahahahahhhah
Dagger (17 days ago)
Oh my god me and vardan have the same exact birthday
XxGamer_GirlxX (18 days ago)
Does David live in the new house?
Lieutenant Lol (18 days ago)
Too much Scotty
Arabella Rodriguez (18 days ago)
Was I the only one singing all the lyrics to ‘Don’t stop me now’ by Queen? Yes? Okay.💀🤦🏽‍♀️
alannanaomii (19 days ago)
doms nail polish and earring 😭😂
Myles Paas (19 days ago)
seeing trisha on other vlogs gives me life
Tiffany Thomas (21 days ago)
Dang, I'm older than Vardon...
Syl vie (23 days ago)
Brandon is such a cutie❤️💕
Sugas got cRACK Bruh (23 days ago)
Trisha: well guess what jason hates all ur fucking painting David: well guess what Jason’s never gonna propose to you Me: he just said thaaaAAATTTT-*WHEEEEEZEE*
Jaminee09 (23 days ago)
i love David's Bitchs
JustDiana (23 days ago)
This is a PG version of shameless
Averie Riddle (24 days ago)
The queen song made me happy tbh
THE BADXGAMER 205 (24 days ago)
Dom looks like Gay, Prostitute, Idiot, Drug Dealer etc.
KC Beast (25 days ago)
Can y’all paint my room
Eøvi .ALIØ. (25 days ago)
I’m on the menu for Chick-fil-A
KooL BeanZ (26 days ago)
3:58 josh back is sweaty 😂
Yeboi (26 days ago)
Dude I laughed so hard when Trisha said “Jason hates all your paintings” then David said “Yeah, well Jason’s never gonna propose to you” 😂😂😂
carchi (26 days ago)
..dont..stop..me.. NOOWW
S K (28 days ago)
can I get the picture of that painting? I want the same in my own room too
Brooke Williams (28 days ago)
QUEEN
Noah Tardu (28 days ago)
Jonah is sooo mean to vardan it makes me angry
cj mattingly (29 days ago)
Look at how long this video is 4:20 YES!!!!
Who else can see a david dobrik movie?
Bella Scurr (30 days ago)
I loved trishaws reaction when Jason said ‘I like it.’ Jason ‘Oh’ Trisha
Summer Valentine (30 days ago)
Aww “David’s bitch” at the end was so sweeeet
Heydi Rivera Hernandez (30 days ago)
3:53😭😂❤️
Ashley Ayala TALKS (30 days ago)
I hate how Jason wears his hat
Laasya Vashist (1 month ago)
I want him to do this to my house tbh
Alicia Moreno (1 month ago)
Your welcome wtf 😂💀
Alexis Zeissel (1 month ago)
..are u losing money..is that why u only painted 1 wall😂😂😂💀jojo we all know u just bought that fucking house! U rich shit bag..just kidding I love u david..I hope u read this..so that u know..u are a rich peice of shit and I love u...*sentimental music starts playing* *locks eye contact* *david hugs me* david says *ur the best...I needed to here that..wanna be in the vlog!?"
logan (1 month ago)
that wall is huge omg
Julian Flores (1 month ago)
David using the best Queen song is everything
Wassup B (1 month ago)
I’m rewatching all the vlogs since the 1st vlog and like around 250 I’m like I hope he uses queen in his outro at some point,I’ve not been disappointed
Steve Stifler (1 month ago)
I'm so sad that Todd moved out
Ashley Ayala TALKS (30 days ago)
Steve Stifler when did that happen
that 1 Penguin (1 month ago)
Vardans birthday is 2 days before mine
Sneakerfreaker88 (1 month ago)
David looks like a grown nardwar
Baby Ally Tube (1 month ago)
Queen musiccc
Potato (1 month ago)
ever realised how jason always has gum in his mouth? :0
Oasys Contreras (1 month ago)
DONT STOP ME NOW OMG DAVID I LOVE YOU SO MUCHHHHHH!!!!!!!
MorningStar (1 month ago)
That queeen sooong though is my favourite part of the video
Who else almost broke down when David Play freddie or is it just me lol
Aubrie Ludwig (1 month ago)
Did you notice that David put up his pointer finger instead of his middle finger
Olivia Cookie (1 month ago)
You like it? *CoMe ChEck OuT YoUr RoOm!*
I am a Potato (1 month ago)
Being the *'nice'* guy I am...
liixing laaa (1 month ago)
subscribed me me subscribed you
Faze Blorgus (1 month ago)
The best part is that he has peroxide in his car
Shay María (1 month ago)
I love the queen in the background
HTown Trucker (1 month ago)
487
Kaitlin Shaw (1 month ago)
How the fuck does Dom keep all his bongs so clean??
Ava B. (1 month ago)
The way Josh hugged the wall had me weak
Haley Loftin (1 month ago)
Dom's laugh 🙌🏼🙌🏼
Lancerr (1 month ago)
Please don’t use the Lords name in vain
VeAnn Lee (1 month ago)
2:37 so cute. i cant get over it
Doc Roid (1 month ago)
3:08 fucking savage David. That's what's up
Wayland Steward (1 month ago)
That’s crazy !!! Should’ve did the rooms as well
ethans bean (1 month ago)
only tod and jason live in the new house?
Alex Hyland (1 month ago)
I was kinda disgusted when Josh hugged the painting and saw his back sweat. Don’t get me wrong I love all of them but ummm, just look 3:55
Kenzie Thacker (1 month ago)
how are these vlogs only 4 mins long wtf
Roman Gaming (1 month ago)
I just came here because i heard "Queen"
Hannah Vu (1 month ago)
It’s been a while since I watched him and last I checked they were all roommates or smth. Can someone tell me who lives with who
Pure Irish (1 month ago)
David I love you and even more cuz you used queen music
SepticSoldier13 (1 month ago)
I love that Don't Stop Me Now is playing in the background
Jordan (1 month ago)
Trisha and David have the best dynamic ever its perfect
Karina. .Bored (1 month ago)
If someone would like to educate me and tell me the instagram of the hottie who was at the end of the video, that would be lovely.
Lucio Lopez (1 month ago)
Is it just me but 3:58 was really cute
kyle Rico (1 month ago)
Yo do another one painting and Todd's room
Shiana Pruducts (1 month ago)
Varsons single?😂💜

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.